Rynek poligraficzny
Czasopisma
Książki
Opakowania
Akcydensy
Reklama zewnętrzna
Specjalne zastosowania
Usługi, maszyny, materiały
Poprawa prognoz dla prasy

Globalne prognozy dla branży prasowej są w miarę pomyślne. Statystycznie pomyślne - co oznacza, że nie wszyscy mogą się cieszyć...

Trendy na światowym rynku prasy

Każdego dnia ponad połowa dorosłych mieszkańców świata sięga po gazetę codzienną, z czego 2,5 miliarda wybiera wersję papierową, a ponad 800 milionów formy cyfrowe...

Wydawcy uciekają do internetu mit i rzeczywistość

Rynek prasy drukowanej w Polsce wydaje się być w permanentnym kryzysie. W roku 2014 prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży egzemplarzy drukowanych. Ucierpiały nawet tabloidy, które zazwyczaj bywały odporne na rynkowe spadki...

Młodzi vs starzy: jakim reklamom ufamy?

Największym zaufaniem niezmiennie darzymy rekomendacje znajomych (64 proc.), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8 proc.)...

Dowody na skuteczność czasopism

Stoimy u progu prawdopodobnie największej rewolucji kreatywnej w dziejach czasopism. Technologia sprawia, że są one coraz bardziej interaktywne, dostosowane do platform cyfrowych. Wydawcy chcą, by ich marki służyły na wszystkich platformach: zarówno odbiorcom, jak i reklamodawcom. Jak to zrobić?...

12