Rynek poligraficzny
Czasopisma
Książki
Opakowania
Akcydensy
Reklama zewnętrzna
Specjalne zastosowania
Usługi, maszyny, materiały
Czynniki kształtujące trendy w opakowalnictwie

Współcześnie branża opakowań to prężnie rozwijający się sektor gospodarczy. Opakowania pełnią obecnie nie tylko funkcję ochronną, ale także promocyjną, identyfikacyjną i ekologiczną, stanowiąc tym samym swoistą wizytówkę firmy. Można więc powiedzieć, że "chronią to, co sprzedają, i sprzedają to, co chronią"...

Wypełnij wszystkie zadania i zniknij

W ciągu bieżącej dekady będziemy mieli do czynienia z bardzo dynamicznymi zmianami w branży opakowaniowej...

Opakowanie narzędziem zrównoważonego rozwoju

Opakowania są wszędzie - zarówno w krajach wysokorozwiniętych, jak i tych rozwijających się. Dobre opakowanie odgrywa istotną rolę: chroni, przechowuje, transportuje i informuje...

Czynniki sukcesu na rynku opakowań

Wśród analiz rynku opakowań, które pojawiają się w ostatnich latach, zwracają uwagę opracowania przygotowane przez producentów, a więc praktyków stykających się na co dzień z problemami rynku i stojących przed koniecznością postawienia na określone kierunki rozwoju...

Rośnie popyt na opakowania tekturowe

Popyt na materiały opakowaniowe z tektury falistej na świecie w 2019 r. osiągnie wartość 176 mld dol. - przewiduje Smithers Pira...

Przemysł i rynek opakowań w Polsce

Dzisiejszy przemysł opakowań w Polsce jest nowoczesny, dobrze zorganizowany i zarządzany. Obok dużych producentów z kapitałem zagranicznym, a w szczególności w segmencie opakowań ze szkła, metalu, a także papieru i tektury, powstawały i rozwijały się polskie firmy...

Wpływ zadrukowanych opakowań na żywność i kosmetyki

Poniższy artykuł przedstawia podstawowe obowiązki producentów zadrukowanych opakowań z tworzyw sztucznych, papieru i tektury przeznaczonych do kontaktu z żywnością i kosmetykami...

Opakowania w handlu detalicznym

Dynamika rozwoju handlu detalicznego ma zasadniczy wpływ na opakowania. Silny nacisk na obniżanie kosztów inspiruje do tworzenia nowatorskich rozwiązań, które zmniejszają wydatki ponoszone w całym cyklu życia produktu. Sprzedawcy detaliczni są zmuszeni do nieszablonowego sposobu myślenia o...