Rynek poligraficzny
Czasopisma
Książki
Opakowania
Akcydensy
Reklama zewnętrzna
Specjalne zastosowania
Usługi, maszyny, materiały
Poligrafia w reklamie zewnętrznej

Jeszcze nie tak dawno poligrafia była piętą achillesową marketingu firmy. Nawet po przemianach ustrojowych i zniesieniu cenzury problemem pozostawała strona techniczna i związane z nią koszty...

Reklama zewnętrzna a ochrona krajobrazu

Prace ustawodawcze mające na celu opanowanie żywiołowo rozwijającej się reklamy zewnętrznej wkraczają w kolejną pięciolatkę...

Nowe standardy rynku reklamy zewnętrznej

Zadanie postawione przed Instytutem Badań Outdooru przez jego założycieli to wprowadzenie konkurencyjności outdooru względem innych mediów...

Digital, czyli nowy wymiar OOH

Technologiczna transformacja już dawno zmieniła wpływ działania reklamy na konsumentów. To już nie "przekaz, monolog i bierny odbiorca", ale "interakcja, dialog i aktywny konsument" definiują relację między reklamodawcą a odbiorcą, świadomym swoich praw i oczekiwań...

12